19:37

Nota editor


Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang, segala puji bagi Allah, Tuhan sekelian alam. Selawat dan salam disampaikan kepada junjungan alam Nabi Muhammad S.A.W., keluarga serta sahabat-sahabat baginda.


Dengan ini, saya memperkenalkan blog yang akan membicarakan hal-hal tentang kenderaan, terutama sekali berkenaan kereta. Tak kira apa jenis kereta yang dimiliki samada ia merupakan kereta 'standard' mahupun kereta 'modified'. Coretan yang akan disiarkan bersumberkan pengalaman dan pengetahuan ataupun dari bahan bacaan. 

Memang dari dulu lagi saya teringin hendak mencoretkan sebuah blog menceritakan perihal kereta. Tapi apakan daya...ilmu tidak mencukupi pada waktu tersebut.

Dengan itu, disini, saya akan cuba mengumpulkan seberapa banyak yang boleh kisah-kisah dan hal-hal kenderaan anda. Sekiranya, anda mempunyai kereta yang 'menarik' dan berminat untuk saya siarkan di blog ini, sudi sudikanlah anda menghubungi saya di faiziblogger@gmail.com , atau anda juga boleh meninggalkan komen anda diblog saya dengan meletakkan alamat email anda.

Akhir kata, segala apa jua coretan yang dipaparkan disini berkemungkinan mempunyai kesilapan yang datang dari diri saya sendiri. Dengan itu, diharapkan anda semua dapat memaafkan segala kesilapan yang bakal muncul dan memperbetulkan kesilapan saya.

Wassalam..

Comments (0)

Post a Comment

Repost.Us